Poprzedni temat «» Następny temat
Fans Designer
Autor Wiadomość
Luker 
Vlepkomaniak



Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 755
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

Musze powiedzieć że robisz zajebiste projekty smyczek ;)
Wszystkie mi się podobają :sweet:
 
 
Fans Designer
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

Dzieki staram sie ;) rob bluze na walke ja juz mam ;D
 
 
Tusia 
Weteran


Pomogła: 8 razy
Wiek: 29
Dołączyła: 31 Sty 2011
Posty: 1024
Skąd: Apator Toruń
Wysłany: Śro 05 Paź, 2011   

Podoba mi się :) Czcionka pasuje, jest git.
_________________
 
 
Steiger1948 
Guru
Ślonzok


Klub: Górnik Zabrze
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 365
Skąd: Górny Ślonsk
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Czw 06 Paź, 2011   

Smyczki Dobre. Pozmienialbym jedynie napisy, inaczej ulozyl je i herby.
_________________

 
 
Krzywy 
Weteran


Klub: Robert Lewandowksi
Pomógł: 12 razy
Wiek: 93
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 2551
Wysłany: Czw 06 Paź, 2011   

Dobra każda smycz , ale nie mogę się doczytać co pisze na ostatniej (może to efekt mojego zmęczenia) :D
 
 
Fans Designer
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Paź, 2011   

 
 
Clemenza 
Vlepkomaniak
Pierońskie Hanysy.



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 746
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Wto 18 Paź, 2011   

Kozackie! :D Jednak może zrób coś z tłem.
_________________
Ślonski Bajzel.
 
 
twistproject
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Paź, 2011   

bardzo fajna ! :D tylko ten tekst mi sie nie podoba no i moze rzeczywiscie troche tlo za puste ale i tak dobre :)
 
 
Fans Designer
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Paź, 2011   

 
 
twistproject
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Paź, 2011   

bardzo fajna tylko ta fota oklepana a takto git, nie ma do czego sie dojebac :D
 
 
Fans Designer
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Paź, 2011   

z tego co patrzylem ten typ na zdjeciu nie wiem czy czasem nie jest z Uni wiec dlatego go urzylem ;D
 
 
Clemenza 
Vlepkomaniak
Pierońskie Hanysy.



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 746
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Śro 19 Paź, 2011   

Wydaje mi się że koleś jest ze Stali Rzeszów.
_________________
Ślonski Bajzel.
 
 
Orzeł 
Vlepkomaniak


Klub: Stilon
Pomógł: 3 razy
Wiek: 21
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 816
Skąd: Międzyrzecz
Wysłany: Śro 19 Paź, 2011   

Zajebiście ci to wyszło ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
© Copyright vlepiamy.pl
kontakt&reklama: kontakt[malpa]vlepiamy.pl